Aktualno
Kategorien
Prijava na e-novice
Prijavite se na e-novice in prejmite kupon za 10% popusta ob naslednjem naročilu.
Dobrodošli na spletni strani Kakadu.si. Vaše naročilo lahko opravite kot registriran uporabnik, kot gost ali s prijavo preko Facebook računa.
NAROČANJE KOT REGISTRIRANI KUPEC
Kliknite na razdelek PRIJAVA/REGISTRACIJA. Odprejo se vam tri okenca:
- USTVARITE RAČUN
- STE ŽE REGISTRIRANI?
- PRIJAVA PREKO FACEBOOK-A
USTVARITE RAČUN
Na razdelku USTVARITE RAČUN vpišete svoj email naslov in odpre se vam okence kamor lahko vpišete vaše osebne podatke. Polja, označena z * so obvezna za izpolnjevanje.
Ko ustvarite račun postanete registriran kupec.
Registracija v spletni trgovini Kakadu.si omogoča dostop do vašega računa. Razdelek MOJ RAČUN omogoča hiter in preprost dostop do podatkov o vaših naročilih. Kot registriran uporabnik imate dostop do številnih podatkov. Tako lahko preverite stanje vašega naročila ali spremenite osebne podatke ter naslov za prejemanje računov in dostavo. Ustvarite lahko svoj profil in prejemate naše e-novice z akcijskimi ponudbami.
Na uvodni strani razdelka Moj račun boste našli praktičen pregled. Tu lahko izberete rubriko, ki vas trenutno zanima. Najbolj obiskan razdelek je ZGODOVINA IN PODROBNOSTI MOJIH NAROČIL, kjer lahko upravljate s svojimi naročili. Sledijo pa tudi rubrike:
- DODAJ MOJ GLAVNI NASLOV: za dodajanje naslova in osebnih informacij izpolnite predložen obrazec
- MOJI NASLOVI: nastavite privzeti naslov za izstavitev računa in dostavni naslov med oddajo naročila. Nastavite lahko tudi dodatne naslove, ki so lahko uporabni pri pošiljanju daril ali pa na primer, če želite da je vaš izdelek dostavljen v vaše podjetje ali delovno mesto.
- MOJI OSEBNI PODATKI: vpišete ali popravite svoje osebne podatke, če so se le-ti spremenili. Vpišete lahko tudi rojstni datum vašega otroka in na ta dan boste prejeli kupon za popust. Lahko vpišete več datumov rojstva, za vsakega otroka svojega.
- MOJI KUPONI: kode za akcije ali kode za posebne kupone ki jih lahko unovčite v spletni trgovini
- MOJA OPOZORILA: akcijske ponudbe in popusti v naši trgovini
- OCENE IZDELKOV: ocene, ki ste jih podali o kupljenih izdelkih. Z oceno kupljenega izdelka bo drugim boste olajšali nakupovanje drugim kupcem.
ZGODOVINA IN PODROBNOSTI MOJIH NAROČIL
Tukaj se nahajajo vsa vaša naročila, ki ste jih oddali od odprtja vašega računa.
Pregled vseh vaših naročil, ki so sistematično urejena po datumu. Vsako naročilo je opremljeno z lastno zaporedno številko, ki jo lahko uporabljate za lažjo komunikacijo s prodajalci v trgovini in identifikaciji artikla pri osebnem prevzemu. Iz seznama so razvidni datum naročila, cena artikla in faza obdelave naročila.
Tukaj najdete tudi vse podatke, ki ste jih navedli ob naročilu. Ti obsegajo naslov za pošiljanje računa, naslov za dostavo, način dostave, način plačila, identifikacijo artikla, število naročenih artiklov in ceno. V podrobnem opisu najdete tudi številko naročila, kraj, na katerem se nahaja vaša pošiljka, in informacijo o tem, ali je bil artikel prevzet oziroma dostavljen.
Če izberete možnost odjava, se boste odjavili iz računa.
STE ŽE REGISTRIRANI KUPEC?
V primeru, da ste že registriran kupec, lahko svoj email naslov in geslo vpišete v razdelek STE ŽE REGISTRIRANI? Sistem vas bo tako spustil v VAŠ RAČUN, kjer dostopate do vaših naročil in osebnih podatkov.
PRIJAVA PREKO FACEBOOK-A?
Prijava preko Facebooka vam omogoča hitro prijavo, brez vpisovanja gesla ob vnovičnem obisku. Za registracijo ali prijavo kliknite na gumb Prijava s Facebook računom. Sistem vas bo avtomatsko prijavil in do vašega računa boste lahko dostopali tudi preko osebnega Facebook računa.
NAKUPOVANJE KOT NEREGISTRIRANI UPORABNIKI/GOSTI
Če želite opraviti HITER NAKUP, se vam ni potrebno registrirati. V tem primeru samo izberete želene artikle in jih dodate v košarico (postopek je opisan spodaj) ter izpolnite okenca označena z * v levem stolpcu. Če nakupujete kot gost se vaši osebni podatki ne bodo shranili v sistemu in jih boste ob naslednjem nakupu morali ponovno vnesti.
DODAJANJE ARTIKLOV V KOŠARICO
Artikle si lahko v spletni trgovini ogledate in dodate v košarico na dva načina.
1. Kliknete lahko na eno izmed ponujenih kategorij. Skrajno desno, zgoraj in levo zgoraj se nahajajo različni oddelki z izdelki iz naše ponudbe (npr. licenčni junaki, vse za dež, igrače, v kopalnici …). Ko kliknete na posamezen oddelek se vam bodo odprli izdelki iz tega oddelka.
2. Želeni artikel lahko poiščete v belem okencu ISKANJE, ki se nahaja desno zgoraj. V iskanje vpišete ime artikla ali ključno besedo (npr. kuhanje) in iskalnik vam bo poiskal želen artikel.
Ko najdete artikel, ki ga želite kupiti kliknete na zeleno okence V VOZIČEK.
Odpre se vam naslednje okence:
Če želite nadaljevati z nakupovanjem kliknete okence NADALJUJ Z NAKUPOVANJEM. Če želite zaključiti vaše naročilo pa kliknete okence NA BLAGAJNO.
V primeru da nakupujete kot registrirani kupci vas bo sistem vprašal na kateri naslov želite prejeti vaše naročilo. Dodate lahko naslov, ki je drugačen od vašega naslova, ki ste ga navedli ob registraciji.
V primeru da nakupujete kot gosti pa vas bo sistem povprašal o vaših osebnih podatkih, ki jih vpišete v okenca. Če nakupujete kot gost se vaši podatki ne bodo shranili, zato jih boste morali pri vnovičnem nakupovanju ponovno vnesti.
Ko izpolnite razdelek z osebnimi podatki na desni strani izberete še NAČIN DOSTAVE in NAČIN PLAČILA.
Izberete lahko OSEBNI PREVZEM v trgovini Kakadu v Hipermarketu Mercator. To pomeni, da vam bomo izdelke na zalogi pripeljali v trgovino, kjer jih boste osebno prevzeli. Dostava izdelkov za osebni prevzem je brezplačna. Po oddaji naročila boste prejeli obvestilo po elektronski pošti, da je vaše naročilo sprejeto. V sporočilu so navedeni izdelki in količine, ki ste jih izbrali. Sprejeta naročila se obravnavajo kot nepreklicna in bodo izpeljana. V primeru, da želite odstopiti od naročila, nas prosim obvestite v najkasneje 6 urah po oddaji naročila po elektronski pošti [email protected].
Če želite izdelke prejeti na dom pa izberite DOSTAVA NA VAŠ DOM. Dostava na dom poteka preko poštne distribucije DPD. Izdelke na zalogi pošiljamo vsak delovni dan (opoldne), kar pomeni, da so naslednji delovni dan že pri vas.
Izdelke, ki ste jih naročili na dom lahko plačate PO POVZETJU ali PO PREDRAČUNU ali prek Pay Pala ali preko kreditne kartice. V primeru da boste artikle plačali po povzetju je dodatni strošek dostave 1,00 EUR. Če izberete plačilo PO PREDRAČUNU preko spletne banke se bo dobava artikla za en dan zamaknila, vendar dodatnega stroška dostave ne boste imeli. Poštnina za pošiljke po povzetju tako znaša 3,49 EUR, poštnina za pošiljke plačane po predračunu, preko Pay pala ali preko kreditne kartice pa 2,49 EUR.
Sistem vam prikaže naročene izdelke, skupno ceno in stroške dostave. V primeru, da želite določen artikel izbrisati iz naročila kliknite na - pri stolpcu Količina in artikel bo odstranjen iz seznama. V primeru da želite zmanjšati ali povečati količino naročenih artiklov kliknete na gumb – za zmanjšanje količine in na gumb + za povečanje. V okencu količina vam bo prikazala spremenjena količina naročenih izdelkov.
Če nakupujete kot registrirani kupec in ste preko elektronskega naslova dobili kupon s popusti potem v polje za uveljavljanje popusta vpišite promocijsko kodo. Znesek ali odstotek kupona vam bomo odšteli pri vašem nakupu (okence za vnos promocijske kode kaže slika spodaj).
Če želite vašemu naročilu dodati še kak komentar, ga lahko vpišete v okence spodaj. Odgovorili vam bomo v najkrajšem možnem času.
Preden potrdite naročilo preberite splošne pogoje poslovanja. Ob koncu naročanja je namreč potrebno označiti okence v katerem potrdite, da ste prebrali in se strinjate s splošnimi pogoji poslovanja.
Naročilo potrdite s klikom na okence POTRJUJEM NAROČILO. Po oddaji naročila boste prejeli obvestilo po elektronski pošti, da je vaše naročilo sprejeto. V sporočilu so navedeni izdelki in količine, ki ste jih izbrali. Če ste izvedli naročilo, ki ga želite plačati po predračunu potem boste na elektronski naslov avtomatsko prejeli predračun s podatki in navodili za izpolnjevanje. Sprejeta naročila se obravnavajo kot nepreklicna in bodo izpeljana. V primeru, da želite odstopiti od naročila, nas prosim obvestite v najkasneje 6 urah po oddaji naročila po elektronski pošti [email protected].
Če potrebujete pomoč ali želenih artiklov nimamo na zalogi, nas lahko pokličete. Dosegljivi smo na 040 792 979 - Trgovina Šiška. Lahko pa nam pišete na email naslov: [email protected]