Aktualno
Kategorien
Prijava na e-novice
Prijavite se na e-novice in prejmite kupon za 10% popusta ob naslednjem naročilu.
Short description:
Igra, ki spodbuja kreativnost in domišlijo. Naj otrok obogati smisel za pripovedovanje ter nastopanje. S pomočjo odkrivanja naključnih slikic ustvari in pripoveduj zgodbo, ki se navezuje na odkrite slikice.
Igra primerna za vse od 7 leta starosti dalje.
Igra zahteva od 3-5 igralcev.
Predvidena dolžina igre je 20 minut.
Dimezije shranjevalne škatle: 21 x 21 x 3 cm
Priprava igre:pred začetkom igre je treba določiti:
- ali zmaga igralec z največ karticami,
- ali se določi število točk, ki jih je potrebno doseči za zmago.
Vsak igralec dobi 5 kart. Ostale kartice ostanejo na kupu. Pravila igre: Najstarejši igralec začne. On bo sodnik v tem krogu.
On vrže kocko in glede na sliko, ki jo kocka pokaže, se morajo igralci strinjati za eno od treh iger:
Povezave: Sodnik obrne prvo kartico s kupa.
Igralci izberejo eno od svojih kartic, ki je povezana s kartico sodnika.
Primer: Na kartici, ki jo ima sodnik, je krava. Igralci lahko povežejo kravo z mlekom (produktom krave), raco (ki je tudi domača žival) ali s podeželjem itn. Ko vsi igralci izberejo svojo kartico, jo postavijo pred sabo in potem po vrsti, v smeri urinega kazalca razložijo vodji igre svojo povezavo. Seveda na karticah, ki jih imajo igralci, ni vedno enostavno najti povezave. Sodnik odloči, katera povezava je po njegovem mnenju najboljša in da kartico, ki jo ima, zmagovalcu. Ta postavi kartico, ki pomeni pridobljeno točko, na stran. Vsak igralec da kartico, ki jo je uporabil, nazaj pod kup in z vrha vzame novo, tako da jih ima spet pet. Nato naslednji igralec vrže kocko in postane sodnik.
Zgodba: sodnik odkrije prvo karto s kupa. Igralci izberejo dve karti od svojih petih, da ustvarijo zgodbo skupaj s sodnikovo kartico. Ko so vsi igralci izbrali svoje karte, jih položili pred sabo, po vrsti, v smeri urinega kazalca, pripovedujejo vsak svojo izmišljeno zgodbo. Primer: Jaz oblikujem mehurčke iz žvečilnega gumija z okusom sadne solate in če se razpoči, naredi "nak nak" kot raca. Sodnik odloči, katera zgodba je najboljša in da svojo kartico zmagovalcu. Ta postavi kartico na stran, kar pomeni, da je dobil točko. Vsak igralec postavi kartice, ki jih je uporabil nazaj pod kup in z vrha vzame dve novi, tako da jih ima spet pet. Naslednji igralec vrže kocko in je sodnik za naslednji krog.
Portret: Vsak igralec izbere izmed svojih kartic tisto, ki ga najbolje predstavlja. Postavi jo pred sabo, obrnjeno narobe. Ko vsi igralci položijo kartico pred sabo, jih sodnik premeša, pogleda in dodeli vsakemu igralcu eno z utemeljitvijo, zakaj je izbral ravno to. Sodnik zmaga in dobi kartico, če pravilno ugotovi, čigava je bila kartica. Igralec čigar kartico je sodnik uganil tudi dobi kartico (ki se lahko vzame z dna kupa). Kartice, ki jih sodnik ni pravilno prepoznal, se postavijo na dno kupa in igralci prevzamejo nove kartice, dokler nimajo vsi spet 5 kartic. Naslednji igralec vrže kocko in je sodnik za naslednji krog.
Kdo bo zmagal? Igralec, ki lma največ kartic.
Marusa . M auf 28.11.2019 |
5
|
Text: Čudovita igra za predšolske otroke! Zanimiva tudi odraslim. Otrokom pa dovoljuje nekaj spontanosti in ustvarjalnosti, kar pogosto pogrešam pri drugih družabnih igrah. |