Vračila / menjave / reklamacije

POTROŠNIKOVA PRAVICA DO ODSTOP OD POGODBE, SKLENJENE NA DALJAVO IN VRAČILO BLAGA – pravica pripada le kupcem, ki so potrošniki

Kupec, ki je potrošnik ima pravico, da v 14 dneh ponudniku sporoči, da odstopa od pogodbe, sklenjene na daljavo, ne da bi mu bi bilo potrebno navesti razlog za njegovo odločitev za odstop od pogodbe. Odstop od pogodbe mora kupec ponudniku sporočiti z nedvoumno izjavo, najlažje s posredovanjem pravilno izpolnjenega Obrazca za vračilo, ki ga lahko odprete na zgornjem gumbu, ali z drugo nedvoumno izjavo o odstopu od pogodbe, in s priloženo kopijo dokumentov, ki so bili priloženi ob dobavi blaga in dokazujejo istovetnost blaga in kupca, na e-naslov [email protected]. Odstop od pogodbe lahko kupec sporoči tudi na tel. št. telefonsko št. +386 40 792 979. Zaradi zagotovitve dokaza o odstopu od pogodbe kupcu priporočamo, da poda odstopno izjavo v pisni obliki.

Rok za odstop od pogodbe o nakupu blaga začne teči z dnem, ko:

  • potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad blagom,
  • o potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi posest nad zadnjim kosom blaga, če je predmet pogodbe več kosov blaga, ki jih potrošnik naroči v enem naročilu,
  • o potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi posest nad zadnjo pošiljko ali kosom blaga, če je dostava blaga sestavljena iz več pošiljk ali kosov,
  • o potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad prvim kosom blaga, če je dostava blaga v določenem obdobju redna.

Če je predmet pogodbe opravljanje storitev, začne odstopni rok teči z dnem sklenitve pogodbe.

Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo v primeru nakupa blaga pošlje v roku 14 dni od prevzema blaga in v primeru storitve, v roku 14 dni od sklenitve pogodbe.

Strošek vračila blaga bremeni potrošnika. Strošek vračila blaga, ki ga zaradi njegove narave ni mogoče vrniti po pošti, potrošnika bremeni in se obračuna v skladu z vsakokrat veljavnim cenikom izbranega izvajalca poštnih storitev.

Blago, je treba vrniti ponudniku najpozneje v 30 dneh od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe. Potrošnik odgovarja za zmanjšano vrednost blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Odgovornost potrošnika za zmanjšano vrednost blaga lahko znaša do vrednosti polne redne maloprodajne cene blaga na dan nakupa blaga, kar se ugotavlja za vsak posamezni primer posebej. Zaradi navedene odgovornosti zmanjšanja vrednosti blaga potrošniku priporočamo, da blago, za katerega uveljavlja odstop od pogodbe, vrne nepoškodovan, nerabljen in v nespremenjeni količini ter v originalni embalaži, da se ne bi artikel med transportom poškodoval. Ponudnik bo potrošnika pozval k plačilu opredeljene zmanjšane vrednosti blaga.

Blago lahko vrnete:

  • osebno – v poslovalnici v Ljubljani: Trgovina Kakadu nakupovalni center Supernova Šiška, Cesta Ljubljanske Brigade 33, delovni čas trgovine TUKAJ;
  • po pošti ali preko druge dostavne službe na naslov: Kakadu d.o.o., Skladišče Kakadu, Celovška cesta 280, 1000 Ljubljana.

Pri vsakem vračilu blaga je treba blagu predložiti pisno pojasnilo, da se blago vrača zaradi odstopa od pogodbe sklenjene na daljavo. Najlažje je, če vrnjenemu blagu priložite kopijo ustrezno in popolno izpolnjenega Obrazca za odstop od pogodbe, sklenjene na daljavo, ter priložite kopijo računa ali drugega dokazila o opravljenem nakupu.

Če blago vračate po pošti, ga ustrezno zaščitite, in s tem pripravite za varen transport. Najlažje je, če blago zaščitite z originalno embalažo ali embalažo, ki lahko artikel zaščiti enako učinkovito kot ga je originalna embalaža, da bi se izognili poškodbam pri prevozu, saj je kupec v razmerju do ponudnika odgovoren za poškodbe na artiklu, nastale od prevzema artikla do trenutka vrnitve artikla ponudniku.

Možnost odstopa od pogodbe sklenjene na daljavo ne velja za naslednje pogodbe:

  1. blagu ali storitvah, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katerih ponudnik nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;
  2. blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
  3. blagu, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro poteče rok uporabe;
  4. opravljanju storitev, ki potrošnika zavezuje k plačilu, če ponudnik pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo ponudnik v celoti izpolni;
  5. dobavi zapečatenih avdio- ali videoposnetkov in računalniških programov, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat;
  6. dobavi časopisov, periodičnega tiska ali revij razen pri naročniških pogodbah za dobavo takih publikacij;
  7. dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat;
  8. dobavi blaga, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;
  9. dobavi alkoholnih pijač, katerih cena ja dogovorjena ob sklenitvi prodajne pogodbe in ki se lahko dostavijo po 30 dneh, njihova dejanska vrednost pa je odvisna od nihanj na trgu, na katera ponudnik nima vpliva;
  10. sklenjena javnih dražbah;
  11. pri katerih je potrošnik izrecno zahteval obisk ponudnika na domu zaradi izvedbe nujnega popravila ali vzdrževanja. Če ponudnik pri takem obisku opravi še dodatne storitve, ki jih potrošnik ni izrecno zahteval, ali dostavi blago, ki ne predstavlja nadomestnih delov, nujno potrebnih za vzdrževanje ali popravilo, ima potrošnik za navedene dodatne storitve in blago pravico do odstopa od pogodbe;
  12. o nastanitvi, ki ni namenjena stalnemu bivanju, prevozu blaga, najemu vozil, pripravi in dostavi hrane, ali storitvah za prosti čas, pri katerih se podjetje zaveže, da bo izpolnilo svojo obveznost ob točno določenem datumu ali v točno določenem roku.

Vračilo vplačil bo izvedeno, takoj ko bo to mogoče, najpozneje pa v 14 dneh od prejema sporočila obvestila o odstopu od pogodbe, sklenjene na daljavo. Ponudnik vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je ta uporabil, razen če potrošnik izrecno zahteva uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Kupec ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj. Ponudnik lahko kupcu zavrne naročilo ali kljub potrditvi naročila odstopi od sklenjene pogodbe o nakupu na daljavo, v kolikor je ugotovljeno, da kupec zlorablja pravico do odstopa od pogodbe, sklenjene na daljavo.

MENJAVA BLAGA

Če vam blago ali storitev, kupljeno v spletni trgovini Kakadu.si na daljavo ne ustreza, ga lahko vrnete pod pogoji in na način kot so navedeni pri odstopu od pogodbe sklenjene na daljavo in nato za drugo blago oz. storitev opravite novo spletno naročilo.

REKLAMACIJE

POŠKODOVANE POŠILJKE

Če ob prevzemu pošiljke opazite, da embalaža kaže znake odprtja ali je embalaža ali vsebina fizično poškodovana nam to nemudoma sporočite. Škodo, ki je posledica transporta mora ponudnik dostavni službi prijaviti najkasneje v roku 7 koledarskih dni od dostave paketa kupcu.

Prosimo, da nam na: [email protected] posredujete:

  • izpolnjeno in podpisano izjavo o poškodbi pošiljke prejemnika pošiljke. Najlažje je, če izpolnite izjavo, ki jo najdete TUKAJ.
  • FOTOGRAFIJE: zunanje embalaže, DPD nalepke s podatki o pošiljatelju in prejemniku, fotografijo notranje embalaže in fotografije poškodovane vsebine paketa.

NEPOPOLNE POŠILJKE

Če ob prevzemu pošiljke opazite, da v pošiljki manjka vsebina ali prejeto blago ni enako blagu, ki ste ga naročili nas o tem prosim takoj obvestite na: [email protected] ali pa pokličite na +38670477089. Prosimo, da nam posredujete tudi številko naročila.

OBVEZNO JAMSTVO ZA SKLADNOST BLAGA IN NEPRAVILNOSTI PRI OPRAVLJENI STORITVI TER OBVEZNO JAMSTVO IZ NASLOVA STVARNIH NAPAK NA BLAGU IN IZVEDENIH STORITVAH

Obvezno jamstvo za skladnost blaga in nepravilnosti pri opravljeni storitvi – velja za potrošnike

Blago je skladno s prodajno pogodbo zlasti, kadar je to primerno:

  1. ustreza opisu, vrsti, količini in kakovosti ter ima funkcionalnost, združljivost, interoperabilnost in druge lastnosti, kot je zahtevano v prodajni pogodbi;
  2. je primerno za poseben namen, za katerega ga potrošnik potrebuje in s katerim je potrošnik seznanil ponudnika najpozneje ob sklenitvi prodajne pogodbe, ponudnik pa je s tem soglašal;
  3. je dobavljeno skupaj z vsemi dodatki in navodili, vključno z navodili za namestitev, kot je določeno v prodajni pogodbi, ter
  4. je posodobljeno, kot je določeno v prodajni pogodbi.

(v nadaljevanju vse skupaj: subjektivne zahteve za skladnost blaga)

Poleg izpolnjevanja zahtev iz prejšnjega odstavka mora blago tudi:

  1. ustrezati namenom, za katere se običajno uporablja blago iste vrste, pri čemer je treba, kadar je to primerno, upoštevati druge predpise, tehnične standarde ali v primeru neobstoja takih tehničnih standardov panožne kodekse ravnanja, ki se uporabljajo za posamezni sektor;
  2. biti take kakovosti in ustrezati opisu vzorca ali modela, ki ju je ponudnik dal na razpolago potrošniku pred sklenitvijo prodajne pogodbe, kadar je to primerno;
  3. biti dobavljeno skupaj s takimi dodatki, vključno z embalažo, navodili za namestitev ali drugimi navodili, za katere lahko potrošnik razumno pričakuje, da jih bo prejel, kadar je to primerno in
  4. biti take količine ter imeti značilnosti in druge lastnosti, vključno v zvezi s trajnostjo, funkcionalnostjo, združljivostjo in varnostjo, kot je običajno za blago iste vrste in ki jih potrošnik lahko razumno pričakuje glede na naravo blaga in ob upoštevanju kakršne koli javne izjave, podane pri oglaševanju ali označevanju s strani ali v imenu ponudnika ali drugih oseb v predhodnih členih pogodbene verige, vključno s proizvajalcem, razen če ponudnik dokaže, da:
    • za javno izjavo ni vedel in od njega ni mogoče razumno pričakovati, da bi zanjo vedel,
    • je bila javna izjava do sklenitve prodajne pogodbe popravljena na enak ali primerljiv način, kot je bila podana ali
    • javna izjava ni mogla vplivati na odločitev za nakup blaga.

(v nadaljevanju vse skupaj: objektivne zahteve za skladnost blaga)

V primeru blaga z digitalnimi elementi ponudnik zagotovi, da je potrošnik obveščen o posodobitvah, vključno z varnostnimi posodobitvami, ki so potrebne za ohranjanje skladnosti blaga z digitalnimi elementi in so mu te posodobitve tudi dobavljene v obdobju:

  • ki ga potrošnik lahko razumno pričakuje glede na vrsto in namen blaga in digitalnih elementov ter ob upoštevanju okoliščin in narave pogodbe, kadar prodajna pogodba določa enkratno dobavo digitalne vsebine ali digitalne storitve ali
  • dveh let od dobave blaga z digitalnimi elementi, kadar prodajna pogodba določa nepretrgano dobavo digitalne vsebine ali digitalne storitve v določenem obdobju ali
  • v katerem je treba v skladu s prodajno pogodbo dobaviti digitalno vsebino ali digitalno storitev, kadar prodajna pogodba določa nepretrgano dobavo digitalne vsebine ali digitalne storitve v obdobju, daljšem od dveh let.

(v nadaljevanju vse skupaj: objektivne zahteve za skladnost blaga z digitalnimi elementi)

Kadar potrošnik v razumnem roku ne namesti posodobitev, dobavljenih v skladu s prejšnjim odstavkom tega člena, ponudnik ni odgovoren za neskladnost, ki je posledica samo tega, da ni bila opravljena ustrezna posodobitev, pod pogojem, da:

  • je ponudnik obvestil potrošnika o razpoložljivosti posodobitve in posledicah, če je potrošnik ne namesti ter
  • razlog za to, da potrošnik posodobitve ni namestil ali jo je napačno namestil, niso bila pomanjkljiva navodila za namestitev, ki so bila zagotovljena potrošniku.

Ponudnik ne odgovarja za neskladnost blaga, ki je posledica neizpolnjevanja objektivnih zahtev za skladnost blaga ali blaga z digitalnimi elementi, če je ponudnik potrošnika ob sklenitvi prodajne pogodbe posebej obvestil, da posamezna lastnost blaga odstopa od objektivnih zahtev za skladnost blaga, ter je potrošnik ob sklenitvi prodajne pogodbe izrecno in ločeno sprejel to odstopanje.

Če je namestitev sestavni del prodajne pogodbe in jo izvede ali je zanjo odgovoren ponudnik, se kakršna koli neskladnost, ki je posledica nepravilne namestitve blaga, šteje za neskladnost blaga. Če potrošnik blago, ki ga mora namestiti sam, nepravilno namesti zaradi pomanjkljivih navodil za namestitev, ki jih je zagotovil ponudnik ali v primeru blaga z digitalnimi elementi, ponudnik oziroma podjetje, ki dobavlja digitalno vsebino ali digitalno storitev, se kakršna koli neskladnost, ki je posledica nepravilne namestitve blaga, šteje za neskladnost blaga.

Kadar omejitev, ki je posledica kršitve pravic tretje osebe, zlasti pravic intelektualne lastnine, preprečuje ali omejuje uporabo blaga v skladu s 72., 73., 74. in 75. ZVPot-1, je potrošnik upravičen do jamčevalnih zahtevkov zaradi neskladnosti blaga v skladu s to točko Pogojev poslovanja, razen če drugi zakon določa ničnost ali razveljavitev prodajne pogodbe zaradi kršenja pravic tretjih oseb.

Ponudnik odgovarja za vsako neskladnost blaga, ki obstaja ob dobavi blaga in ki se pokaže v dveh letih od dobave blaga, kar se brez poseganja v objektivne zahteve za skladnost blaga z digitalnimi elementi uporablja tudi za blago z digitalnimi elementi (v nadaljevanju: jamčevalni rok).

V primeru blaga z digitalnimi elementi, pri katerem prodajna pogodba določa nepretrgano dobavo digitalne vsebine ali digitalne storitve v določenem obdobju, je ponudnik odgovoren za vsako neskladnost digitalne vsebine ali digitalne storitve, ki nastane ali se pokaže v dveh letih od dobave blaga z digitalnimi elementi. V primeru blaga z digitalnimi elementi, pri katerem prodajna pogodba določa nepretrgano dobavo digitalne vsebine ali digitalne storitve za obdobje, daljše od dveh let, je ponudnik odgovoren za vsako neskladnost digitalne vsebine ali digitalne storitve, ki nastane ali se pokaže v obdobju, v katerem je treba v skladu s prodajno pogodbo dobaviti digitalno vsebino ali digitalno storitev.

Če je predmet prodajne pogodbe rabljeno blago, se lahko potrošnik in potrošnik dogovorita za krajši rok odgovornosti ponudnika kot prodajalca, kot bilo predhodno opredeljeno, vendar ta rok ne sme biti krajši kot eno leto.

S pogodbeno določbo ni mogoče omejiti ali izključiti odgovornosti ponudnika kot prodajalca za neskladnost blaga, kot je opredeljena v zgornjih odstavkih te točke. Pogodbena določba, ki nasprotuje navedenemu, je nična.

Domneva se, da je neskladnost blaga obstajala že v času dobave, če se pokaže v enem letu od dobave blaga, razen če ponudnik kot prodajalec dokaže drugače ali če ta domneva ni združljiva z naravo blaga ali naravo neskladnosti. V primeru blaga z digitalnimi elementi, pri katerem prodajna pogodba določa nepretrgano dobavo digitalne vsebine ali digitalne storitve v določenem obdobju, ponudnik kot prodajalec nosi dokazno breme glede tega, ali je bila digitalna vsebina ali digitalna storitev skladna v obdobju, opredeljenem v osmem odstavku tega člena, če se neskladnost pokaže v tem obdobju.

V primeru neskladnosti blaga je potrošnik, ki je o neskladnosti blaga obvestil ponudnika, pod pogoji in v vrstnem redu iz te točke, upravičen da:

  1. zahteva od ponudnika brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga,
  2. zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.

Potrošnik lahko zadrži plačilo preostalega dela kupnine ali dela tega preostalega dela kupnine, dokler ponudnik ne izpolni svoje obveznosti iz te točke. Potrošnik to pravico uveljavlja z izjavo, s katero ponudnika obvesti o svoji odločitvi. V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od ponudnika zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza blaga, ki nastanejo zaradi uveljavljanja jamčevalnega zahtevka skladno s tem odstavkom.

Potrošnik lahko od ponudnika zahteva, da v razumnem roku od trenutka, ko ponudnika obvesti o neskladnosti, ki ni daljši od 30 dni, brezplačno vzpostavi skladnost blaga brez znatnih nevšečnosti za potrošnika, pri čemer se upoštevata zlasti narava blaga in namen, za katerega potrošnik blago potrebuje. Navedeni rok se lahko podaljša na najkrajši čas, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave, vendar za največ 15 dni. Pri določitvi podaljšanega roka se upoštevajo narava in kompleksnost blaga, narava in resnost neskladnosti ter napor, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave. O številu dni za podaljšanje roka in razlogih za njegovo podaljšanje ponudnik obvesti potrošnika pred potekom roka navedenega v tem odstavku. Šteje se, da je skladnost blaga vzpostavljena brezplačno, če ponudnik nosi tudi plačilo potrebnih stroškov, ki nastanejo pri vzpostavitvi skladnosti blaga, zlasti stroške pošiljanja, prevoza, dela ali materiala. Da bi se vzpostavila skladnost blaga, lahko potrošnik izbere med popravilom blaga in zamenjavo blaga z novim brezhibnim blagom, razen če:

  • je izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka nemogoča ali
  • izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka predstavlja nesorazmerne stroške za ponudnika v primerjavi z drugim jamčevalnim zahtevkom ob upoštevanju vseh okoliščin.

Okoliščine iz druge alineje prejšnjega odstavka te točke so zlasti vrednost, ki bi jo imelo blago, če ne bi bilo neskladno, pomen neskladnosti in možnost, da bi se potrošniku brez znatnih nevšečnosti zagotovil drug jamčevalni zahtevek.

Ponudnik lahko zavrne potrošnikov jamčevalni zahtevek za vzpostavitev skladnosti blaga, če popravilo in zamenjava nista mogoča ali če bi mu povzročila nesorazmerne stroške ob upoštevanju vseh okoliščin, tudi tistih iz prejšnjega odstavka.

Kadar je za vzpostavitev skladnosti potrebno popravilo ali zamenjava blaga, da potrošnik blago na voljo ponudniku. Kadar je za vzpostavitev skladnosti potrebna zamenjava blaga, ponudnik zamenjano blago vzame nazaj na lastne stroške. Kadar je treba blago, ki je bilo nameščeno v skladu z njegovo naravo in namenom, preden se je pokazala neskladnost, za namene popravila ali zamenjave blaga odstraniti, obveznost popravila ali zamenjave blaga vključuje tudi odstranitev neskladnega blaga in namestitev nadomestnega ali popravljenega blaga oziroma kritje stroškov te odstranitve in nove namestitve. Potrošniku ni treba plačati za običajno uporabo zamenjanega blaga v obdobju pred zamenjavo.

Potrošnik lahko zahteva sorazmerno znižanje kupnine ali odstopi od prodajne pogodbe v katerem koli od naslednjih primerov:

  • ponudnik ni popravil ali zamenjal blaga ali, kadar je to ustrezno, ni končal popravila ali izvedel zamenjave blaga v skladu s tem zakonom oziroma je zavrnil potrošnikov jamčevalni zahtevek za vzpostavitev skladnosti blaga v skladu s pred prejšnjim odstavkom tega člena;
  • neskladnost obstaja, čeprav je ponudnik poskušal vzpostaviti skladnost;
  • narava neskladnosti je tako resna, da upravičuje takojšnje sorazmerno znižanje kupnine ali odstop od prodajne pogodbe ali
  • ponudnik je izjavil ali pa je iz okoliščin očitno, da ponudnik ne bo vzpostavil skladnosti blaga v razumnem roku ali brez znatnih nevšečnosti za potrošnika.

Ne glede na prejšnji odstavek lahko potrošnik odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska, če se neskladnost pojavi v manj kot 30 dneh od dobave blaga. Če potrošnik zahteva sorazmerno znižanje kupnine, je znižanje kupnine sorazmerno zmanjšanju vrednosti blaga, ki ga je potrošnik prejel, v primerjavi z vrednostjo, ki bi jo imelo blago, če bi bilo skladno. Odstop od prodajne pogodbe potrošnik uveljavlja z izjavo, s katero ponudnika obvesti o odločitvi, da odstopa od prodajne pogodbe. Kadar se neskladnost nanaša le na del blaga, dobavljenega na podlagi prodajne pogodbe, in obstaja razlog za odstop od prodajne pogodbe v skladu s prvim ali drugim odstavkom te točke, lahko potrošnik odstopi od prodajne pogodbe v zvezi s tem blagom in katerim koli drugim blagom, ki ga je pridobil skupaj z neskladnim blagom, če od potrošnika ni mogoče razumno pričakovati, da bo obdržal le blago, ki je skladno. Kadar potrošnik odstopi od prodajne pogodbe, potrošnik ponudniku na stroške ponudnika vrne blago. Potrošnik ne more odstopiti od prodajne pogodbe, če je neskladnost zgolj neznatna. Dokazno breme glede tega, ali je neskladnost neznatna, nosi ponudnik.

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova neskladnosti, če o neskladnosti obvesti ponudnika v dveh mesecih od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena. Potrošnik v obvestilu o neskladnosti natančno opiše neskladnost. Obvestilo o neskladnosti lahko potrošnik ponudniku sporoči osebno v poslovalnici v Ljubljani, Trgovina Kakadu nakupovalni center Supernova Šiška, Cesta Ljubljanskih Brigad 33, v delovnem času trgovine, o čemer mu ponudnik izda potrdilo, ali ga pošlje ponudniku Kakadu d.o.o., Skladišče Kakadu, Celovška 280, 1000 Ljubljana. Potrošnik mora ponudniku omogočiti, da blago, za katerega potrošnik zatrjuje, da je neskladno, pregleda.

Če je obstoj neskladnosti blaga sporen, ponudnik o tem pisno obvesti potrošnika v osmih dneh od prejema jamčevalnega zahtevka potrošnika.

Kadar potrošnik odstopi od prodajne pogodbe, ponudnik potrošniku vrne plačan znesek nemudoma, vendar najpozneje v osmih dneh po prejemu blaga ali dokazila, da je potrošnik blago poslal nazaj. Kadar potrošnik zahteva sorazmerno znižanje kupnine, ponudnik vrne del kupnine v osmih dneh od prejema zahtevka za sorazmerno znižanje kupnine.

Pravice iz petnajstega odstavka te točke Pogojev poslovanja prenehajo v dveh letih od dneva, ko je potrošnik o neskladnosti blaga obvestil prodajalca.

Pogodba o opravljanju storitev je skladno z veljavno zakonodajo, ki ureja varstvo potrošnikov, pogodba, razen prodajne pogodbe, na podlagi katere se ponudnik zaveže opraviti storitev za potrošnika, potrošnik pa se zaveže, da bo za to plačal določeno ceno. V primeru nepravilnosti pri opravljeni storitvi lahko potrošnik, ki je o tem obvestil ponudnika:

  • zahteva neodplačno odpravo nepravilnosti pri opravljeni storitvi;
  • zahteva ponovno izvedbo storitve;
  • zahteva vračilo dela kupnine v sorazmerju z nepravilnostmi pri opravljeni storitvi ali
  • odstopi od pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.

Roki, ki so določeni za odgovornost ponudnika za neskladnost blaga, se smiselno uporabljajo tudi za izvajanje storitve, če s posebnim zakonom ni določen daljši rok.

Če obstoj nepravilnosti pri opravljeni storitvi ni sporen, ponudnik čimprej, vendar najpozneje v osmih dneh, ugodi potrošnikovi zahtevi iz predhodnega odstavka te točke. Ponudnik pisno odgovori potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je obstoj nepravilnosti pri opravljeni storitvi sporen.

Obvezno jamstvo iz naslova stvarnih napak na blagu in izvedenih storitvah – velja za ne potrošnike

Glede jamstva iz naslova stvarnih napak na blagu in izvedenih storitvah v razmerju do oseb, ki se ne štejejo za potrošnike, uporabljajo določila vsakokrat veljavnega Obligacijskega zakonika, ki opredeljujejo odgovornost za stvarne napake.

Postopek uveljavljanja neskladnosti blaga ali storitev oz. stvarnih napak

Kupec in kupec potrošnik mora ponudnika obvestiti o neskladnosti blaga oz. stvarnih napakah na blagu ali nepravilnosti pri opravljeni storitvi skupaj z njenim natančnim opisom in s predložitvijo kopije računa oziroma navedbo podatkov, na podlagi katerih je mogoče identificirati nakup in specificirati blago oz. storitev. Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova jamstva za skladnost blaga oz. stvarnih napak, če o neskladnosti oz. stvarnih napakah na blagu oz. nepravilnosti o opravljeni storitvi obvesti ponudnika v zakonsko določenem roku. Kupec mora ponudniku oz. zastopniku ponudnika ali pooblaščenemu serviserju, ki ga določi ponudnik, omogočiti pregled blaga oz. opravljene storitve. Kupec potrošnik najlažje uveljavlja neskladnost blaga oz. izvedbo storitve z izpolnitvijo Obrazec za uveljavljanje pravic kupca iz naslova neskladnosti blaga ali storitve – prenesite TUKAJ.

Če blago v pregled zaradi obstoja neskladnosti oz. stvarnih napak pošiljate po pošti, ga ustrezno zaščitite, in s tem pripravite za varen transport. Reklamirano blago lahko vrnete po pošti na naslov Kakadu d.o.o., Skladišče Kakadu, Celovška 280, 1000 Ljubljana. Reklamirano blago lahko prinesete tudi osebno v poslovalnico v Ljubljani, Trgovina Kakadu nakupovalni center Supernova Šiška, Cesta Ljubljanskih Brigad 33, v delovnem času trgovine. Najlažje je, če izjavo za uveljavljanje neskladnosti blaga oz. obrazec za uveljavljanje pravic kupca iz naslova neskladnosti blaga ali storitve priložite blagu.

Glede obveznega jamstva za skladnost blaga in digitalne vsebine ali digitalne storitve ter nepravilnosti pri opravljeni storitvi se v razmerju do potrošnikov uporabljajo določila vsakokrat veljavnega Zakona o varstvu potrošnikov, v razmerju do oseb, ki se ne štejejo za potrošnike, pa se uporabljajo določila vsakokrat veljavnega Obligacijskega zakonika, ki opredeljujejo odgovornost za stvarne napake.

GARANCIJA

Pravico in obveznosti iz naslova garancije urejajo določila vsakokrat veljavnega Zakona o varstvu potrošnikov in Obligacijskega zakonika.

Blago ima garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu, računu ali na oglaševalskih sporočilih, ki so na voljo ob sklenitvi pogodbe ali pred tem, oz. je tako določeno z veljavnimi predpisi. Dajalec garancije (v nadaljevanju tudi: garant) jamči za kakovost oziroma brezhibno delovanje posameznega blaga v garancijskem roku, pod pogojem, da boste blago uporabljali skladno z njegovim namenom in skladno s priloženimi navodili za uporabo in sestavo blaga. Garancijski rok začne teči z dnem izročitve blaga kupcu.

Če blago, za katero je izdana obvezna garancija, ne izpolnjuje specifikacij ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali oglaševalskem sporočilu, lahko potrošnik najprej zahteva odpravo napak. Če napake niso odpravljene v skupno 30 dneh od dneva, ko je proizvajalec ali pooblaščeni servis od potrošnika prejel zahtevo za odpravo napak, mora proizvajalec potrošniku brezplačno zamenjati blago z enakim, novim in brezhibnim blagom.

Rok iz prejšnjega odstavka se lahko podaljša na najkrajši čas, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave, vendar za največ 15 dni. Pri določitvi podaljšanega roka se upoštevajo narava in kompleksnost blaga, narava in resnost neskladnosti ter napor, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave. O številu dni za podaljšanje roka in razlogih za njegovo podaljšanje proizvajalec obvesti potrošnika pred potekom roka iz prejšnjega odstavka. Če proizvajalec v roku ne popravi ali ne zamenja blaga z novim, lahko potrošnik zahteva vračilo celotne kupnine od proizvajalca ali zahteva sorazmerno znižanje kupnine.

Če potrošnik zahteva sorazmerno znižanje kupnine, je znižanje kupnine sorazmerno zmanjšanju vrednosti blaga, ki ga je potrošnik prejel, v primerjavi z vrednostjo, ki bi jo imelo blago, če bi bilo skladno.

Ne glede na zgoraj navedeno, lahko potrošnik zahteva vračilo plačanega zneska od proizvajalca, če se neskladnost pojavi v manj kot 30 dneh od dobave blaga.

Če želite uveljavljati garancijo, lahko to storite neposredno pri garantu ali pri pooblaščenem servisu, navedenem na garancijski listu. Podrobna navodila za uveljavljanje garancije preberite na k blagu priloženem garancijskem listu.

Ob uveljavljanju garancije pri ponudniku, kar velja le v primerih, ko je dajalec garancije ponudnik, je kupec dolžan podati pisno
izjavo ali predložiti ustrezno in popolno izpolnjen Obrazec za uveljavljanje garancije, v katerem se navedejo zahtevani podatki in
zapiše ugotovotve kupca glede nedelovanja blaga ter priloži garancijski list in kopija računa oz. drugega dokazila o opravljenem
nakupu in specifikaciji blaga. Kupec mora ponudniku oz. pooblaščenem servisu omogočiti pregled blaga.
Pravice iz točke 13.3. “Garancija” pripadajo tudi kupcem, ki niso potrošniki.

Če blago v garancijsko popravilo pošiljate po pošti, ga ustrezno zaščitite, in s tem pripravite za varen transport. Najlažje je, če izjavo oz. obrazec za uveljavljanje garancije priložite blagu.

V primeru, da je garant ponudnik, lahko blago za katero uveljavljate garancijo ponudniku pošljete po pošti na naslov Kakadu d.o.o., Skladišče Kakadu, Celovška 280, 1000 Ljubljana ali mu ga prinesete osebno v poslovalnico v Ljubljani, Trgovina Kakadu nakupovalni center Supernova Šiška, Cesta Ljubljanskih Brigad 33, v delovnem času trgovine.

Ponudnik ni usposobljen za tehnično presojo glede morebitnih okvar in tako tudi ne more odločati o zamenjavi izdelka v okvari brez mnenja pooblaščenega servisa.

Enostavna vračila in
menjave

Če z izdelkom niste zadovoljni ali ga želite zamenjati imate na voljo 14 dni.

Več o vračilih in menjavah

Hitra in zanesljiva dostava

Izdelke na zalogi odpremljamo vsak dan. Možnost osebnega prevzema.

Več o dostavi

Varno plačilo

preko spleta s kreditno kartico, Paypal, bančno nakazilo in po povzetju.

Več o pogojih poslovanja

Vaša košarica

Tvoja košarica je prazna.