Dobrodošli na spletni strani Kakadu.si. Vaše naročilo lahko opravite kot registriran uporabnik, kot gost ali s prijavo preko Facebook računa.
Kliknite na razdelek PRIJAVA/REGISTRACIJA (glejte spodnjo sliko -> ikona). Odprejo se vam tri okenca:
Na razdelku “Registracija” vpišete svoj email naslov in odpre se vam “Moj Račun”, v katerega ste že prijavljeni.
Na vnešen e-naslov boste prejeli sporočilo za potrditev registracije. Prosimo potrdite svoj sveže kreiran račun in ustvarite geslo v novem pojavnem oknu.
Geslo mora biti kreirano na podlagi navodil, ki se izpišejo. Ko bo geslo primerno, se vam bo izrisalo okno takole in ga lahko shranite:
Ko ustvarite račun postanete registriran kupec.
Registracija v spletni trgovini Kakadu.si omogoča dostop do vašega računa. Razdelek MOJ RAČUN omogoča hiter in preprost dostop do podatkov o vaših naročilih. Kot registriran uporabnik imate dostop do številnih podatkov. Tako lahko preverite stanje vašega naročila ali spremenite osebne podatke ter naslov za prejemanje računov in dostavo. Ustvarite lahko svoj profil in prejemate naše e-novice z akcijskimi ponudbami.
Na uvodni strani razdelka Moj račun boste našli praktičen pregled. Tu lahko izberete rubriko (zavihek), ki vas trenutno zanima. Najbolj obiskan razdelek je “Naročila”, kjer lahko upravljate s svojimi naročili. Sledijo pa tudi rubrike:
Tukaj se nahajajo vsa vaša naročila, ki ste jih oddali od odprtja vašega računa.
Pregled vseh vaših naročil, ki so sistematično urejena po datumu. Vsako naročilo je opremljeno z lastno zaporedno številko, ki jo lahko uporabljate za lažjo komunikacijo s prodajalci v trgovini in identifikaciji artikla pri osebnem prevzemu. Iz seznama so razvidni datum naročila, stanje naročila in znesek naročila. Za podrobnosti naročila kliknete na povezavo “Prikaži” v razdelku “Dejanja”.
Tukaj najdete tudi vse podatke, ki ste jih navedli ob naročilu. Ti obsegajo št. naročila, datum naročila, e-naslov, znesek, način plačila, način dostave, status naročila, naslov plačnika in naslov dostave.
Prijava preko Facebooka vam omogoča hitro prijavo, brez vpisovanja gesla ob vnovičnem obisku. Za registracijo ali prijavo kliknite na gumb Prijava s Facebook računom. Sistem vas bo avtomatsko prijavil in do vašega računa boste lahko dostopali tudi preko osebnega Facebook računa.
Če želite opraviti HITER NAKUP, se vam ni potrebno registrirati. V tem primeru samo izberete želene artikle in jih dodate v košarico (postopek je opisan spodaj) ter izpolnite okenca označena z * v stolpcih. Če nakupujete kot gost se vaši osebni podatki ne bodo shranili v sistemu in jih boste ob naslednjem nakupu morali ponovno vnesti.
Artikle si lahko v spletni trgovini ogledate in dodate v košarico na dva načina.
Ko najdete artikel, ki ga želite kupiti kliknete na zelen gumb “Dodaj v košarico”. Desno se vam odpre pomanjšana različica “Vaša košarica”, ki jo lahko začasno zaprete s klikom na križec ali pa nadaljujete “Na zaključek nakupa”. Dodajanje v košarico je možen na spodnja načina.
V košarici lahko odstranite izdelek ali pa povečate količino:
V naslednjem koraku, v kolikor želite zaključiti naročilo, določite način dostave:
Izberete lahko “Osebni prevzem” pred skladiščem Kakadu na Celovški 280. Priprava izdelkov za osebni prevzem je brezplačna. Po plačilu izdelkov in oddaji naročila boste prejeli obvestilo po elektronski pošti, da je vaše naročilo pripravljeno. V sporočilu so navedeni izdelki in količine, ki ste jih izbrali. Sprejeta naročila se obravnavajo kot nepreklicna in bodo izpeljana. V primeru, da želite odstopiti od naročila, nas prosim obvestite v najkasneje 6 urah po oddaji naročila po elektronski pošti [email protected]. Osebni prevzemi se vršijo v ponedeljek med 9 in 19 uro, torek, sreda in petek pa do 14.30 ure..
Če želite izdelke prejeti na dom pa izberite “Dostava na dom – GLS”. Dostava na dom poteka preko poštne distribucije GLS. Izdelke na zalogi pošiljamo vsak delovni dan (opoldne), kar pomeni, da so morda naslednji delovni dan že pri vas.
Izdelke, ki ste naročili lahko plačate “Plačilo po predračunu (bančno nakazilo), “Plačilo po povzetu”, “Plačilo s kreditno ali debetno kartico”, “Plačilo s PayPal” ali “Google Play”. Če izberete plačilo po predračunu preko spletne banke se bo dobava artikla za en dan zamaknila, vendar dodatnega stroška dostave ne boste imeli. Poštnina za pošiljke po povzetju znaša 3,99 EUR, enako kot za ostale načine plačila-
Sistem vam desno prikaže naročene izdelke, skupno ceno in stroške dostave. V primeru, da želite določen artikel izbrisati iz naročila kliknite na – pri stolpcu Količina in artikel bo odstranjen iz seznama. V primeru da želite zmanjšati ali povečati količino naročenih artiklov kliknete na gumb – za zmanjšanje količine in na gumb + za povečanje. V okencu količina vam bo prikazala spremenjena količina naročenih izdelkov.
V primeru da nakupujete kot gost, vas bo sistem povprašal o vaših osebnih podatkih, ki jih vpišete v okenca. Če nakupujete kot gost se vaši podatki ne bodo shranili, zato jih boste morali pri vnovičnem nakupovanju ponovno vnesti.
Če želite vašemu naročilu dodati še kak komentar, označite to v polju “Želim dodati komentar k naročilu (npr. navodila za dostavo)” in odprlo se vam bo pogovorno okno, kamor lahko vpišete svoj komentar. Odgovorili vam bomo v najkrajšem možnem času.
Preden potrdite naročilo preberite splošne pogoje poslovanja. Ob koncu naročanja je namreč potrebno označiti okence v katerem potrdite, da ste prebrali in se strinjate s splošnimi pogoji poslovanja.
Naročilo potrdite s klikom na okence “Zaključi nakup”.
Po oddaji naročila se odpre okno z vsebino naročila, hkrati boste prejeli obvestilo po elektronski pošti, da je vaše naročilo sprejeto. V sporočilu so navedeni izdelki in količine, ki ste jih izbrali. Če ste izvedli naročilo, ki ga želite plačati po predračunu potem boste na elektronski naslov avtomatsko prejeli predračun s podatki in navodili za izpolnjevanje. Sprejeta naročila se obravnavajo kot nepreklicna in bodo izpeljana. V primeru, da želite odstopiti od naročila, nas prosim obvestite v najkasneje 6 urah po oddaji naročila po elektronski pošti [email protected].
Če potrebujete pomoč ali želenih artiklov nimamo na zalogi, nas lahko pokličete. Dosegljivi smo na 040 792 979 – Trgovina Šiška. Lahko pa nam pišete na email naslov: [email protected].
Če z izdelkom niste zadovoljni ali ga želite zamenjati imate na voljo 14 dni.
Več o vračilih in menjavahIzdelke na zalogi odpremljamo vsak dan. Možnost osebnega prevzema.
Več o dostavipreko spleta s kreditno kartico, Paypal, bančno nakazilo in po povzetju.
Več o pogojih poslovanja